Friday, February 09, 2007

Univerzalny vojak - Spomienky na Vietnam



Poooozor, vpraaavo bok!

Jaj jaj tie casy vojenske, opat som si zaspominal ako sme boli raz s partiou na akcii v Laose. Nad hlavami nam svistali gulky od nahnevanych rakosnikov, v pozadi bol pocut hluk vrtulnikov Humwayov, vdialke sa mihotala ziara horiaceho porastu poliateho napalmom - Orange Blue, uf a celou dzunglou sa siril neznesitelny zapach od rozkladajucich sa ludskych tiel.

Juj to ale boli casy, ked mi nestihala zaschinat krv na mojej kudle, jou jou!!!
Poskytujem Vam niekolko svojich vojenskych fotiek :)

Tomas


3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ooo dáke stručné, hm hm

2:22 PM  
Blogger Irena Cubirkova said...

Noo to mi pripomina ten film s Jackym Chanom - vojak bez mena....


Kokos ze krv nestihala zaschnut, to si mal radsej napisat ze hovna nestihali v galotach zaschnut.... :-)))))

8:43 AM  
Blogger Kokxo aka Thomson aka Tasler aka fuka funda luka:) said...

no to s tymi galotami bolo dobre Majo, dost som sa pobavil :)))

5:12 PM  

Post a Comment

<< Home