Sunday, November 26, 2006

Piatok vecer & vianocne trhy


V piatok vecer som absolvoval posledne zo svojich stretnuti "naslepo" s dievcatami a prezil som vcelku zaujimavy vecer. Navstivili sme vianocne trhy (ktore v ten den prave zacali), podebatovali s kamosmi, a nastartovali sa na vecer. Stretnutie skoncilo o 4:00 rano s tym ze sme navstivli podinky SPARX a pak Cirkus Barok. Zatancoval som si celkom dobre, az na to ze moja kamoska sa nejako az prilis velmi ostichala.

Tak jej treba!!! :)

Tomas

VIAC >>> (2x klikni)

Tuning mostu na zochovej ulici - cakal som tam na babulku


umelecka foto z Hurbanovho namestia - studna




Zabavky na hurbanovom namesti - lavicka na pruzinkach


Zvonkohra - skakajuca


Skakanie in action


Vianocne trhy


"Moja" holka


jej kamosky


Jozef & Roman tam boli tiez


Ja, Nikola & naci


Two babulas


V lyzici - pri sparxe


I'm hip hop - pred Tescom na plosinke (tu neni vidiet :) - to sme uz sli do Baroku

0 Comments:

Post a Comment

<< Home