Wednesday, November 29, 2006

Ranajky so Siemensom

Dobre ranko,

Vcera rano som siel do skoly a u nas v B klube sa konala akcia, ako som uz spomenul v titulke tohto prispevku. Ranajky so Siemensom. Osud chcel aby som tam prisiel presne o 9tej. To prave zacali prichadzat ludia, bol som tam asi 4-5 clovekostudent co tam prisiel. Dal som sa s hosteskami do reci a zistoval co a ako :). Na stoloch bolo kopcom rozneho zradielka. Chlebicky, makovniky, pagace, dzusy, caje, kafeny atd. Jasnacka ze boli aj pera a notesy :).

Ako prvy som sa odvazil bez hamby a zavahania si zobrat chlebicek (i s patricnym komentarom :), naco sa zacali vsetci smiat, ale pak uz ma i oni nasledovali. Ved to bolo aj o ranajkach noe nie? :) Len co som sa trosku nasytil odbehol som na cviko, a pak tesne pred koncom akcie (pri losovani usb kluca) som
sa tam opat zastavil a pochaloval co sa do mna zmestilo (tj. nenazranec :)

Siiija

zradlo


pera a notesy


hostesky :)






rozmazana foto, to ma fotili s inym telefonom ;)

3 Comments:

Blogger Irena Cubirkova said...

Nebudem sa pytat ze ci si si odniesol na pamatku z tej akcie, ale spytam sa, ze s kolkymi igelitkami si z tade odchadzal?

Uz ti clovek ani neveri, ked povies ze na takej akcii si sa objavil nahodne. Hehe

Kde a kedy bude najblizsia podobna akcia?

10:57 AM  
Blogger Koksová said...

no kedy bude podobna akcia? ja by som si tiez dala chlebicky ... a vobec by som nevahala ako prva heh :o)) NERAZ SOM ZACINALA PRVAAAAAAA .... :o)) a potom sa vzdy do toho pustia ostatní .. davova psychoza heh

12:00 PM  
Blogger Kokxo aka Thomson aka Tasler aka fuka funda luka:) said...

kokooos dnes ma volali chalani na chlebicky do skoly... ze kopec ich ostalo z nejakej obhajoby...

ako rad by som si ich dal, ale som ted v robote, sajzeeee :a)

3:50 PM  

Post a Comment

<< Home