Sunday, December 10, 2006

Navrat Krala


Cafte citatelia mojho blogu,

Mal som chvilu "dovolenku" a trosku si daval dokopy svoj zivot, takze ospravedlnte prosim moju absenciu pocas uplynulych dni. Dnes som v praci a pri plneni svojich pracovnych povinnosti som nadabil na clanok o Britninom vycinani s Paris Hilton a ich beznohavickovom pribehu. Trosku som hladal na internete a nasiel som 2 stranky (blogy) kde su zobrazene obrazky, nazvime to bez tmavych stvorcekov, ci bielych kruhov.
Ved pozrite si sami (upozornujem, ze nech na linku klikaju len osoby mladsie ako 18r)
paris a britney a pak este jedna stranka kde sa venuju celebritkam tiez su tam podobne fotky
perezhilton.com

no ludkovia takze min. tyzden som bol obhajovat jeden projekt v Trencine a urobili sme spolu s kamosom zopar skvelych vojenskych fotiek... takze mate sa na co tesit cez tyzden. Uvidite vojenske vozidlo Aligator, viac neprezradim :)

Lovu zdar!

Reinkarnovany Tomas :p

6 Comments:

Blogger Irena Cubirkova said...

Zdar, nabuduce daj vediet, ze si beres dovolenku dopredu. Aby sme mohli v noci vklude spat. Bo som si myslel ze si zas kseftoval na ulici s nejakym ciganom a ten ta ukradol a predal niekde na zapad do nevestinca atd...

Je to pravda ze si stratil mobil, alebo si to miso vymyslel?

9:40 AM  
Blogger Kokxo aka Thomson aka Tasler aka fuka funda luka:) said...

Savas savas

no je to pravda, som bez svojho telefonu, horsie je ze si nepamatam ako kde a ako som ho stratil kua fix :) takze je to pruser.

V sobotu som siel kolem magistra, ale som sa za Vami nezastavil, lebo som jaksi mal na to dovody...ale splnil som slub nakukol som do neho... no nesiel som dole :) uf.

Uz som v poho, ale kua ten mobil ma mrzi, vyzera to ze ted bude obdobie temna a nebudem sem davat fotky sajzee, no skusim nieco vyspekulovat :) aby sa neprerusila nit.

Tak maj sa


Tomas

3:46 PM  
Blogger Irena Cubirkova said...

Ku*va raz nejdem s tebu von a takto dopadnes?

No clovece, podla indicii usudzujem ze sa u teba opakovala situacii z "Hodokvasu u magistra" :-)))

Zbehni do bazaru a kup NOKIU N93, celkom pekny mobil, na ktorom mozes kukat aj TV.

No inac k tomu magistrovi si mohol dojst kuknut aj dole, bo sme tam boli len 2 hodiny a minul som 60 Sk aj s tringeltom a o dvanastej som uz doma spal. To sa mi teda nestalo ani za stredoskolskych cias.

1:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

hoši čo tu riešite? ja som mohla byt od soboty tiez bez svojho milacika!!! zabudla som ho totiz v taxiku!! ale nastastie si zapisujem cisla aj do diara tak som volala tomu kamosovi, ktory volal taxi, tam zavolala a ten taxikár bol taký milý, že mi ho za dve kila priniesol domov :o) och aké som ja len dieta stasteny :o)) ten mobil mam od minulej stredy!

4:50 PM  
Blogger Irena Cubirkova said...

This comment has been removed by a blog administrator.

7:47 AM  
Blogger Irena Cubirkova said...

Keby ste nahodou potrebovali surne mobil, mam vzalohe na predaj Siemens A35 z roku 2000, ciernobiely jednoriadkovy display s antenkou. Len na volanie a smskovanie. :-))))))

7:48 AM  

Post a Comment

<< Home