Wednesday, January 17, 2007

Obzerstvo na Vianoce


Haj deti kozmu,

Hlasim sa po Novom roku opat do sluzby i so svojimi riportami, hedlajnami a inymi *ami. Moj prvy prispevok bude ohladom Vianocnej firemnej akcii ktoru sme mali este min. rok pred Vianocami. Z nasej partie externistov som prisiel iba ja do vyhradeneho saloniku a ako to uz byva ostatnych som skoro vobec nepoznal :). Boli sme vsetci situovani :) v jednej restike pri Mountfielde.

VIAC >>> (2x klikni)


Jasnacka ze som nezacinal len tak z nuly, poznal som sefa + dvoch chalosov a to mi stacilo na to aby som sa asymiloval a na chvilu prevzal velenie na tomto zure :).

Zacali sme predjedlom, ja som mal vynimocne mozarellove, lebo jeden dedko si to na poslednu chvilu rozmyslel a mal chut na sunkovu rolku, tak si to s nim vymenil, no poviem Vam aj ten syrovy tanier bol chutny. Mali sme aj aperitivik, ktory som bral ako lajtikovy uvod.

Pak priniesli kuraciu polievku a boli v nej aj kusocky maska, takze spokojnost bola velika. Vsetci internisti z firmy si uz par dni dopredu objednali jedlo na tento vecer, samozrejme ze ja a este jeden neznamy chalos (s nim som si pak cely vecer rozumel) sme nemali nic slubene. Tak sme si rozkazali take jedlo ake ma sef (co sme od neho horsi? :). Prosim pekne, bola to nejaka telacinka, viac vidite na foto, konkretne telacinka na zemlach + priloha + nejaka pena fajnova.



Sefov tatko doniesol na ukazku domacu marhulovicu ktora mala aj vignetku s jeho podobiznou, netrvalo dlho a gurman mojich rozmerov ju zacal kostovat. Bola vynikajucia a kedze chalani boli soferi ale hlavne napoli paprdkovia tak skutocne som ju pil a aj nakoniec dopil iba ja... oni len popijkavali a susili jeden poharik, len zopar si dalo druhu rundu. Pocas hodovania sme sa dobre bavili a celkom dobre si pokecali.

Pocas chrumania hlavneho chodu, priniesli fajnove vinka, biele aj cervene, takze sme sa pustili aj do nich. Nebyt toho ze som mal mat v ten vecer 2x rande (znenazdajky to tak vyslo :) tak tam ostanem i dlhsie. Nakoniec som si musel odist skor a urobit jednu z tych dvoch dievcin stastnou, ale to uz je iny pribeh;)

Jedno je iste mal som uz pak dost nakupene a na Vianocnych trhoch bolo veselo.




Stastne sa Vesele aj Vam!

P.S. Jeden chalan priniesol aj fotak na tu oslavu, povedal som nech ma cvakne s tym jedlom, urobil 2 fotky (len so mnou) a pak sa mu vybil fotak - tj. bolo po firemnom foteni :)))


P.S. II Diky Monike za to ze ma vcera vyhecovala a zacnem znova prispievat na blog

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

No ty kokos, jak na teba zahlidaju ti "interni" kolegovia :-)))

PS Kolko si pribral od sviatkov?

PS2 Z Prahy nemas foto?....

4:34 PM  
Blogger Kokxo aka Thomson aka Tasler aka fuka funda luka:) said...

Silvestrovske foto este nemam, musi mi to dodat Miso to tu tiez dam, dnes som zas nafotil nejake fajn veci (dam na blog... uvidite aku nebezpecnu vestu som mal na sebe)

P.S. Asi zacnem zas s posilkou atd :) uf

3:42 PM  

Post a Comment

<< Home