Tuesday, December 12, 2006

In the army now


Hajec deturence

V piatok som bol objahovat v Trencine (v byvalych vojenskych priestoroch) jeden projekt na ktorom participujem. Bolo tam zopar vojenskych i nevojenskych papalasov. Vsetci sme boli nahodeny v kvadrach, od prezentovali sme vysledky svojej prace, pak sli na skvely obed.

>>> UPDATE >>>
(pridal som na koniec dve fotky co som spravil kamosovi :)

VIAC >>> (2x klikni)

Nasledne sme sli do haly kde sa nachadza nase tajne vyvijany projekt, ukazali sme si v praxi co sa dalo. Pak nas pochvalili a stanovili sa dalsie terminy. Cela parta sa pak pobrala do nedalekej restiky, kde jeden dobry ujo vsetkych pozyval na jedla a pijatiku podla vlastneho vyberu.

Len ja+dvaja chlapi sme ako degesi ostali v hale a skusali sme rozbehavat jeden modulik (aby sme to mali pripravene na tento tyzden), ako to uz byva tak darilo sa len ciastocne, vyzera to tak ze sa nam ho podarilo odpalit a treba kupit novy :)

No ako tak fachame tak nam do haly odstavili vojenske vozidlo Aligator (obojzivelnika), za par minut padla sichta a vsetci (okrem nas :) odisli prec, no tak mi neostalo nic ine ako si ho poriadne prezriet a pofotit co sa dalo :) Takze tu mate fotecky





















Kamos Richard - pozer :)



7 Comments:

Blogger Irena Cubirkova said...

Ty pocuvaj len aby ti v tom vojenskom objekte nehrklo v hlave, bo s tou bazukou vyzeras dost nebezpecne.

PS Co si im tam sprivatizoval na pamatku?

1:16 PM  
Blogger Kokxo aka Thomson aka Tasler aka fuka funda luka:) said...

Zatim som si odtial nic nezobral, i ked mal som chut si zobrat to RPGcko... nemalo samozrejme v sebe raketu :) ale bolo dost sexi... sak nabuduce sa skusim spytat ci nieco take nemaju, by som si zobral nejaku relikviu odtial antinacisticku,
pas z tanku ci nieco podobne :)

V tej hale maju kopec hadiciek kablov a chujoviniek... ale naco by som to bral :) i ked...

1:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

hmmmm, to kvádro ti sekne ;-)) kedy pojdeme do toho kina???

2:43 PM  
Blogger Kokxo aka Thomson aka Tasler aka fuka funda luka:) said...

Kedy kino?

V sobotu asi pojdem von zit, ale keby nie tak mozeme ist pozriet do kina... v nedelu by sa tiez mozno dalo... to je tak ze ja neviem kedy mam cas... furt ma niekto niekam vola :)

Tomas

7:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

ále chod sa fotit!!!!!!!

1:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

Pocuj mam o teba strach ze ak by si ujebal to RPG a nejebes sa tak budes u magistra strielat :))

a to by si tam pak narobit trochu bordel :)

bw

11:40 AM  
Blogger Irena Cubirkova said...

Jo, to by bol aj Macho vyhukany a zahanbeny.... :-))))

2:20 PM  

Post a Comment

<< Home