Tuesday, July 25, 2006

Nocny crusing po Bratislave

V sobotu vecer (22.7) ked som siel z prace som sa rozhodol, ze vyrazim, len tak bez zbytocneho pulirovania s vakom na chrbte priamo do ulic Bratislavy a popozeram sa co sa tu deje. Pobehal som cele stare mesto a urobil som zopar fotiek pre Vas...

Hviezdoslavovo namestie, kona sa tu sutaz vo volejbale, takto to tam vyzera vecer, ihrisko strazila SBS.


Dve kocky ktore sa nahanali pod tou tribunou co odfotena na prvom obrazku...
Hned potom ako som to cvakol ich odtial vyhnala SBS :)


V K-bare nieco oslavoali Anglani, tak som sa tam priplichtil a chcel tohoto jedneho
cvaknut (asi traja tam boli obleceni v zensky satach). Prisiel vsak za mnou jeho kamos a povedal mi ze ma cvakne s tym jeho partakom...
Takze foto zde:

Potom sa sa s nimi dal do reci a pytali sa ma na dobre disko v BA.
Poradil som im Charlies (tam vsak uz boli) a Sparx
(tam som ani ja nebol...zatial, citaj vsak dalej). Bolo tam horko tak som siel dalej.
Aproppo vsetci anglani boli obleceni ako keby sli na tenis (kazdy mal biele triko, kratase, potitko, celenku :)

Ked som bol kusok od SNG- pri Dunaji a siel som si fotit uroven hladiny vody v Dunaji (z toho pristroja co tam je nainstalovany) ,
tak ma poprosili baby co boli pobliz, aby som ich odfotil, dali sme sa do reci a urobil som zopar zaberov:). Pak som si ich cvakol aj ja svojim aparatom, ja som sa uz na fotku nezmestil, pripominam ze dievcence boli tri...





Cestou k Nivam som sa zastavil na jedno nealkoholicke pivo v jednom podniku, ktory bol kusok od Sparxu. Kamos mi hovoril ze mam sa tam zastavit po 23.00 ze tam bude aj s kamoskami. Nuz tak som mu cinkol a siel som tam pozriet, samozrejme taska na chrbte a vobec som nebol diskotekovo obleceny. Biletari skontrolovali vak a pustili ma!

Tu je kamos Jozef (dik, ze si ma tam zatiahol)


Jozo zavolal kamosku a zacali sme tancovat, najprv sa mi velmi nechcelo,
ale ked zacali dobre hrat, tak sme to tam roztocili ako sa patri!


Konecne viem ako vyzera sparx, boli sme tam v case okolo 00:00 a nebolo tam vela ludi, ale tak akurat. Minul som tam 0 SK a asi za hodku sme sli odtial prec, pretoze nam prisiel odvoz domov (diky branislaw :)

Takze toto bola moja sobota....

P.S. Volal som v ten vecer snad vsetkym kamoskam z BA a bud nezdvihali, mali vypnute telefony, alebo neodpisovali na SMS.. Proste vsetky ste ZLYHALI! Neni na Vas spolah, potvory usate, hambite sa :)!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home