Thursday, July 13, 2006

Clanok o rozvedenej.

Este som sa nedostal k tym pridaniu novych fotiek a prispevkov (prepacte), ale clovek musi v praci aj makat!

Ako vzdy som dnes nahodou objavil fajn clanok (trochu pikantny) o jednej rozvedenej zenskej (nazvany "Aj rozvedena zena je clovek"), ktora sla snad s kazdym s kym si podala ruky, plne znenie je na tejto adrese

uryvok:
...Vedel, že nebudem volať hotelovú službu a neodišiel, pokiaľ neukojil na mne svoje špinavé chúťky.

Preplakala som celú noc a on ráno, usmiaty zaklopal na dvere a rovno sa hodil na mňa, lebo tvrdil, že rozvedené to musia mať hneď z rána.

Ponížená a nešťastná som sa vrátila k synčekovi domov...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

11:48 PM  

Post a Comment

<< Home