Sunday, July 16, 2006

Chata 2006 - vytriezvenie

Caute vysmiate blede tvare,
Aj Vam este stale cirkuluje ohniva voda v zilach zo vcerajso-dnesneho opijasa na chate? Som vo firme a zarezavam, tak Vam aspon urobim uputavku na zajtrajsie novinky, ktore tu budu. Budu sa tyka aktualnej akcii, BENGORO HAFNER SHOW 2006.

Bolo pozvanych vela celebritiek a stalic hviezdneho neba. Tiahlo sa to od Blavy cez Pezinok, Vinicne, Grob az Stupavu. Ucinkoval tu aj objav roka M&RTY - fanusik kanibalistickeho metalu, ktory bol nominovany do kategorie SUDDEN DEATH :) a v zavere ked sme ho vylozili nam ukazal ako IMPERIUM VRACIA UDER :)
V kategorii FIRST BLOOD (sabla) bol tento rok jednoznacnym vitazom Palino z BA, ktory zarecitoval Kukucinovu prozu v tych najstavnatejsich podobach... Viac sa dozviete z fotoreportu, ktory sa uz chysta v pozadi, pridam sem tie najvacsie vychytavky + nejake postrehy a komenty.

Doskakavenia priatelia!

3 Comments:

Blogger Irena Cubirkova said...

Zdravim, dal som na blog 3 fotky z chaty.

Inac bola to jedna z tych narocnejsich chat na organizmus.

PS Pozdravujem mojich "osobnych casnikov" Eugena a Filipa, ktori sa o mna vzorne starali a vzdy ked som mal prazdny pohar mi nieco doliali.
Ach jaaaj, moja hlava, moj zaludek ...

8:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

from koksová: hmm, bolo super, jedna z tych lepsich chat... Tomi, chvalime ta :o))

PS: len nabuduce skus inu chatu .... ludia sa zacinaju burit bo na to, ze sa tam pride az vecer a hned rano odide je to dost drahô! bacha, vacsina sa buri, nie len ja ;-)

11:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

I find some information here.

12:14 AM  

Post a Comment

<< Home