Friday, July 21, 2006

Ranna revizia revizorov

Tento tyzden v pondelok som prisiel neskorsie do prace, pretoze som na Bajkalskej "prichytil" revizorov a nemohol som si dovolit ich nechat len tak ist. Schvalne som sa pri nich zastavil a urobil zopar fotiek a jedno video :)

Prosim pekne 2 fotecky BA revizorov...




a detail...





Z vlastnych skusenosti Vam poradim ako sa da spoznat revizor:

1. nikdy nenosi ziadnu tasku, igelitku, ci batoch, vzdy chodia nalahko!!! Kto by sa trepal s kabelami pomedzi ludi!

2. chodia vo dvojici, no minule som videl ako pri zvaracaku nastupoval do elektricky iba jeden, neviem vsak, ci sa este len isiel zaviest k tomu druhemu...

3. jeden nastupuje predom, druhy zadom, co som vsak videl na Bajkale tychto dvoch tak nastupovali jeden stredom, s tym ze druhy dal soferovi ten klucik na zablokovanie oznacovacov a nastupil predom.

4. ked vidite ako kontroluju opacny smer (napr. vidite ich pri vedlajsej kolaji), tak mate istotu ze v Vasej kolaji sa minimalne pocas Vasej jazdy druha skupina revizorov neobjavi.

5. pred nastupenim daju soferovi mhd taky kluc do zariadenia, aby zablokoval oznacovanie listkov, cize ked uvidite ludi co nieco podavaju soferovi, bacha!

6. vzadu na pase, ci na boku ma nejaku ladvinku, kde ma citacie zariadenie, musi to mat pri sebe!, rovnako pozor na tych co nosia slnecne skule, ci siltovky

7. revizori nie su to stary dedkovia, tinedzeri, cigani, cernosi, zeny, (DBP ma 29 revizorov, z toho 2 su zeny... jednu som raz videl, ale ta chodila s SBSkarom..), nie su to ludia, ktori niecim uputavaju pozornost-i ked su napadni, tj. vylucte vsetkych piercingarov, punkerov, hardcorakov, tucniakov, mladasov (musia mat minimalne 25 rokov!), atd.

8. Vacsinou su to ludia, ktori nejak priatelsky nevyzeraju... nie su to metrosexuali!

9. DOLEZITE!!! Ked Vas chytia, oficialne Vas nemozu legitimovat a pravne by ste to vyhrali Vy! viz. clanky nizsie, ale zato na hubu Vam mozu dat a poriadne...
V skratke:najdite si svedkov a ked sa pojdete stazovat na DPB tak Vam stiahnu pokutu... Ked zavolaju policajta, tak policajt NESMIE dat inej osobe Vase osobne udaje,nezabudajte Vy ste nespachali ziaden trestny cin, tym ze ste sli nacierno!

10. Chodia najme na zaciatku, pol roku a konci skolskeho roku! Takze vtedy treba mat zvysenu opatrnost. V rannom case, ci okolo obeda chodia najcastejsie! Po 17 hodine som ich este nikdy nestretol... POZOR vsak na prve ranne spoje, ci nocaky, tam sa obcas objavia!

11. Pred tym nez nastupite do MHD, tak pozrite aky ludia sa tam nachadzaju. Ked je ich tam malo a su tam starci, ci deti a zeny, tak na 99% :) tam nie je revizor a netreba "scikat".
Ked vsak zbadate cloveka nad 25 a pod 50, skontrolujte ci tam nie je niekto jemu podobny a rychle ho prehliadnite, ci neni podozrivy, ci ma ladvinku, atd. Ak nesie nejaku tasku, ci ma sediny tak je v suchu!!!

12. Ak nastupite do MHD a je tam viacero ludi (tj. nie je cas na vizualnu kontrolu ludi...) sciknite si stary listok, ktory uz mate neplatny. Psychologicky tym odplasite revizora, ktory Vas sledoval ako ste nastupili do MHD. Potom sondujte po ludoch (nenapadne, ale rychlo) a ked mate podozrenie radsej vystupte na najblizsej zastavke.

13. Vyhybajte sa prilis frekventovanym spojom, napr. z Trnavskeho myta k Polusu, alebo niekedy z Trnavskeho myta na Americke (hovorim o elektrickach), ci linkam na zeleznicnu stanicu.

14. Vsimol som si ze ked robia zatahy v Trolejbusoch, tak nerobia v elektrickach a naopak... proste maju take sezony, oci stale na stopkach!!!

Tu su linky kde je o tom viac napisane:
Prikladam cely clanok uverejneny na sme.sk, ktory komentuje pravomoci revizorov
Rovnako Vam prikladam linku na clanok v ktorom jeden chalan komentuje prepravny poriadok DP Bratislava tu je link

P.S. Este sem dodam to video, ako som ich tocil... cakajte ho zajtra :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home