Thursday, July 13, 2006

Homeless zbozi

Zdarek smotanka,

Pridavam sem foto prispevok foteni vcera, odfotil som si letny "pribytok" jedneho bezdomovca zijuceho Bratislave na Vinohradoch, ma tam vsetko potrebne k zivobytiu.

Na lavicke sa da fajnovo v noci vyspat, pod hlavu si staci dat staru zhuzvanu bielu plachtu. Keby dostal smad tak tam ma zelenu cuco flasu, ktora bola (samozrejme) ked som to rano fotil uz prazdna (nenechal mi tam ani kvapku korhel jeden!).
Pod lavickou je kabela na somrovanie, ktora toho dost unesie, zmesti sa tam az 50 vytlackov notabene ak treba. V pozadi je vidiet ako sa "obyvatel" chladi v tieni. Ideal!

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

koksová: zlatko, konečne vieme kde bývaš :-))

2:03 PM  
Blogger Kokxo aka Thomson aka Tasler aka fuka funda luka:) said...

mozes ma niekedy prist pozriet, sak sme tusim susedia oblavicku :)

2:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

"flasu, ktora bola (samozrejme) ked som to rano fotil uz prazdna "

tak toto ma fakt dostalo huaaaahaaaa :)))

bw

2:40 PM  
Blogger Irena Cubirkova said...

Sak som pocul ze od Cibulaka ficis len na malinovkach :-)

A teda este som nevidel homlesaka s malinovkou... heheh

12:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

11:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

Especially I like the first site. But other links are informative too, if you are interested check all those links.http://neveo.info/117.html and http://googleindex.info/2930.html

8:04 AM  

Post a Comment

<< Home