Tuesday, July 25, 2006

Fotoreporter















Servuste deti moje nasprostaste :)!

Dnes ako kazde rano som si to sipil do firmy a jemne som zmeskal svoj bus a tym som dorazil o hodinu neskor do BA, stretol som vsak v buse kamosa, tak sme aspon dali rec. Ked som vystupil v na Bajkalskej a siel nastupit do svojho trolejbusu videl som tam podozriveho typka, ktory nevrlym sposobom komunikoval s jednym notabenistom. Trvalo mi asi 0.888 sekundy kym som zistil ze je to revizor, uplne sedel do sablony, ktoru som vam popisoval. Instinktivne som vytiahol telefon, nazhavil kameru a cvak...

Stali sa dve veci: Kua, telefon mi vypisal, ze mam malo pamate a fotku nespravil (saajzzeeeeee) a telefon mi zrazu zozadu chytil typek a povedal ze to mam okamzite vymazat... totiz nevsimol som si toho druheho revizora, ktory vystupil skor a ten ma vymakol (aspon som sa aj ja poucil). Tvaril som sa,ze nieco vymazavam, ale aj tak kua som ho necvakol... tak som mu ukazal ze to tam uz neni a samozrejme vobec tomu nerozumel povedal ze OK,vyhrazal ze uz jednemu hodil telefon pod kolesa... :)

Povedal som si, ze to nenecham len tak a pockal som si kym nastupia do busu. Pockal som si na trolejbus sa o dve zastavky dalej som ich videl uz vystupenych a boli dokonca traja... pribehol som ku nim a zacal cvakat (nenapadne), kua kua zas sa to dodrb... lebo som bol v menu a nic sa necvaklo...kuaaaaaaaaaa, to uz som bol aj ja riadne nasr... tak som rychle vsetko nachystal a siel na treti vypad, to uz ale sa chystali nastupit do prichadzajuceho busu,... "moj typek" sa chystal nastupit spredu a ked ma zbadal zacal kricat "FOTOREPORTER" a ukazoval druhemo typenovi, ze to ja som ten co ich fotil a ze si koledujem o problemy... :) vycihal som si ho a urobil cvak cvak, jedna foto mi vysla (toho jeho partaka), takze som Vam ju poskytol :)

PONAUCENIE:
1. Zasadne nastupoval vzdy jeden spredu! (dalsi pak nastupil vzadu) Dokonca ked boli traja tak jeden zo stredu. Ten co bol vpredu, tak podal soferovi ten klucik na zablokovanie oznacovacov... (cez okienko zvonka trolejbusu), ked vsak nastupovali do busu, tak to nespravil, bus bol dost plny... takze asi to podal az pocas jazdy soferovi.

2. Vyzerali podobne, vsetci mali silnejsie postavy, kratke ucesy, siltovky, kratasy, vek 35-40 rokov a viac... boli to taky pupkaci :), ten moj bol dost nabraty a

3. Vsetci si po nastupeni stikli listok!!! Takze bacha nato!
4. Teraz kontrolovali linku z Bajkalskej smerom na zlate piesky (linky 204, 205, 61,..), Minuly tyzden som ich stretol v opacnom smere, takze teraz asi budu sa zdrzovat tuna...

Zatim..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home