Wednesday, August 02, 2006

Traja krali

Este k dozvukom z chaty...

Kupil som pred tym slavnym vecerom JDiho (ako kazde svoje narodky) a ked sme prisli tak som ho zabudol vytiahnut z tasky (fakt :), a uz ma to neskor nenapadlo... Spomenul som si az rano... Neotvoreny panensky Jack Daniels, preto doteraz lezi u babky na stole vo verande a caka kedy ho otvorime. Kedze momentalne som prestal slopat (od 1.7.2006) tak uvidime kedy ho otvorime. Prestal som chlontat pivo, nanajvys tak nealkoholicke a cez vikendy som zrusil opiase (zhresil som iba na chate 3mi tequilami + poharik vina, kto si mysli ze som vinny, nech prvy do mna hodi kamenom! :)

Takze nech Vam aspon fotka pripomenie sladku 3tu odmenu vo forme kvalitnej whiskey z USA.



P.S. Pista sa zacal opicit po mne a prestal pit, nooooo kazdopadne uz neni originalny... :p

0 Comments:

Post a Comment

<< Home