Tuesday, November 20, 2007

Amore Moi Mio


Caute uzimeni ludkovia,

Uz som tu nejaky den nic nenapisal a mozno Vam aj bolo trosku smutno :).
Mozte sa tesit, budem opat pokracovat v pisani veselych, nevsednych a niekedy aj krutych zazitkov zo zivota spolu s mne tak svojskym foto doprodovodom.

Mam totiz svojho MIA a jednoducho je MOI. Kupil som si vcera telefon, ktory odpoveda vsetkym dnesnym standardom a bol navrhovany podla Zenevskych konvencii :), nebola pri jeho vyrobe zranena ziadna vevericka a ani nebol testovany na kralikoch, takze myslim si ze neni vocom.

Perfis je ze bezi na Win CE 5.0, ma GPS, pozna SK/CZ, vie fotit a ma kopec pamate.

Dostal som k nemu i drziak do auta v style


Ihned som tam nahodil iGo a uz ma to aj naviguje kade tade po BA, aspon takto ked pojdem na zurku, tak budem vediet ako trafit domov (pokial mi ho necmajznu :).

a samozrejme takto nejak podobne vyzera navigacia


Majte sa a dofotenia priatelia! :p

Labels: , ,

1 Comments:

Blogger Irena Cubirkova said...

No, kua dufam ze ti ten novy telefon vydrzi dlhsie ako jeho minulorocny predchodca :-)))

Tusim si ma inspiroval s vyberom na vianoce...

9:30 PM  

Post a Comment

<< Home