Thursday, November 16, 2006

Pendolino



Haaaj vsetci,

Dnes som si odbehol v obedovy cas na hl. stanicu v BA, aby som si pozrel predvadzaciu akciu noveho vlaku typu Pendolino s menom Slovenska Strela (od talianskeho vyrobcu), ktory spoji Bratislavu-Brno-Prahu a cestovanie sa skrati zhruba o 20 min (tj. cesta bude trvat 3hod 47minut).
VIAC >>>

Hlavny technicky prinos tohto vlaku je to, ze sa dokaze naklapat v zakrutach a tym padom ich dokaze plynujelsie (rychlejsie) prechadzat. Co sa tyka vybavenia vlaku, je prijemne pohodlne a az luxusne,ved posudte sami...


Zacalo to tak ze som si zvolil spravny smer


Pak som ho nasiel spolu info tabulou...




Jooo a zacalo sa fotit!






Mozog a centrum nachadzajuce sa v rusni




Vnutrajsok vlaku




Sexi chalos




Hajzlik




Kuker


Nehcel som si fotit uz vlak, ale tuto kocku (bussycat :)


pak tuto kocandu :)


a nakoniec tieto fesandy


Elektronicka tabula hlasila odchod vlaku


a vlak za chvilku odisiel


Takychto cukrikov som si nabral kopec v jednom vagone
(vnutri su PEZ cukrose :)


WAW! Zavidite ze? :)

Tomas

2 Comments:

Blogger Irena Cubirkova said...

Tie fesandy v uniformach si jakou fintou ukecal? :-)))))))

Inac pekny vlacik.
Nepojdeme niekedy na vylet do Prahy tym vlakom?

Kolega bol nedavno v prahe a donesol si ako suvenir "GandžaVodku". Normalne vo vnutri flase boli mariskove listy vo vodke.
Sedmicka stala 700 ceskych korun.

2:17 PM  
Blogger Kokxo aka Thomson aka Tasler aka fuka funda luka:) said...

Sak vim vim :) o tej gandza vodke si mi rozpraval noooo sak mozeme urobit eksn a pokupit nejake alko zasoby... silvester sa blizi :)

P.S. To ako som ich ukecal to si necham ako tajomstvo sefkuchara :p

3:57 PM  

Post a Comment

<< Home