Sunday, October 29, 2006

Univerzitna Beania - fotostory!

Konecne som sa donutil sem pridat fotostory z beanie konanej 26.10.2006 na ktorej sme boli: Ja, Majo & Jozef

Zacalo to rozjezdami pro hvezdy na kollarku :)
VIAC >>>


Cize cervene klastorne + 1l coca cola



Objavil som konecne druhe vyuzitie plastoveho kluca na klucenke,
da sa nim krasne pretlacit zatka vina dovnutra!
Wow dam si to patentovat!

P.S. Klucenka je z Dni prilezitosti STU :)


Saigon vodka - toto sme ani nepili, Jozef na ponukal


prichod na parket & uvadzaci
uvadzal to jeden rastafarian a babenka z dievca za milion tak pekna blondinka
mozno si ju pamatate



bussycat foto :) videl som pekne kocky tak ze ich cvaknem



Zrazu sa mi tato kocadna prihovorila a zistil som ze my sa pozname z hip hopu :)
Uz tam nechodi, ale pamatala si ma, supeeer, tak sme dali rec a potancovali ako sa patri :)



jej kamoska :)


moji partaci & chicks!


Jo takze toto bolo z mojej fotostory vsetchno ostatne fotky ma Majo, sledujte jeho blog,
povedal mi ze fotiek ma habadej

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Este ze mas ten plastovy kluc na krku.
Dobra pomocka.

V spalni si ju este netestoval, co ty vies, mozno ze ma este dalsie vyuzitie, o ktorych nevies....

12:50 PM  
Blogger Kokxo aka Thomson aka Tasler aka fuka funda luka:) said...

No do zadku je to moc male...
(heeee jake hnusneee ze... :)

P.S. Musime to otestovat, poviem Misovi nech to vyskusa na Cude :) pozicam mu aj klincovacku :)

7:06 PM  

Post a Comment

<< Home