Friday, October 20, 2006

Stano je TATA!!!

Stanovi sa v utorok narodila dcerka, ktora sa vola Ninka. Boli sme to riadne zapit u magistra v stredu,poviem Vam bola to hlucna a skvela oslava.

Moj prvy drink v ten vecer bol ako inac Jack Daniels (mal som ho na ucet podniku), kedze ho uz viacejkrat nebudu objednavat a nahradia ho niecim inym..
Na uvod dal kazdy ucastnik b52... ja som ju mal 2x a bola to sleha ako sa patri..
Pila sa i malinova absolutka (ktoru sme tam celu vypili), absolutka, pak hruska (dva druhy- kvalitne :) a plus nejake fernety, finlandie a ine spinavosti :)

cca final ucet vyse 4800 sk (ale prispeli sme aj my tatkovi, aby to nemal take krute :)


Dikes za vsetko Tatko a prajem Vam len to naj a uzite si kopec radosti s novym clenom vo Vasej domacnosti!
Siija

Ucastnici zajazdu, teda oslavy






nasa obsluha




Atmosfera u magistra


velika diskuse, co bolo skor vajce ci sliepka?




TATA ma uz vypite


a Majoooo tiez



(ja nie :)



Prisla i Lenka (stanova segra)...




A pak bolo niekomu zle :)




Kontrola (Stanova - mama)
Stanove slova na obranu: Nepil som vela, ver mi mama! :)))



Ozralec vo svungu - odchod z magistra :)



aj juro tam bol :)

3 Comments:

Blogger Irena Cubirkova said...

Tak kurna to teda kukam, ze kolko ludi tam doslo. Akoze hlucno tam teda bolo dost, ale stalo to za to.

Stano bol aj na hajzli? To mi uslo.
Inac pekna fotodokumentacia.

Taťka Šmoula mal oslavu jak sa patri, ze všim všudy :-)))

9:44 AM  
Blogger Koksová said...

Tomáško, myslím, že vyzeráš až moc triezvo heh

4:55 PM  
Blogger Kokxo aka Thomson aka Tasler aka fuka funda luka:) said...

Ano som dobry herec, ale fakt som nemal moc lupnute... i ked som toho dost vypil :)

Oznamujem Vam novinku!!! zas som prestal pit. Po vikende uz nebudem zas pit, ani kvapku alkacu! Podrobnosti vid vyssie na blogu...

Tomas

11:56 AM  

Post a Comment

<< Home