Friday, October 20, 2006

Zas nieco o revizoroch

No prosim pekne som si minule fotil "ovladac" trolejbusu a hned na dalsej zastavke som si vsimol revizorov. Neokabatili ma a vystupil som vcas, zial nepodarilo sa mi urobit pekne zabery, ten jeden je len cvaknuty zboku (je to ten isty co uz ho mam odfoteneho na blogu :). Prosim o zvysenu opatrnost v okoli mlynskych niv. Konkretne slo o spoj 205 na krizovatke Kosicka.

Ale zasada, ako sa da cestovat bezplatne MHD je takato.

1. Vzdy stojte pri prvych dverach a sledujte ci niekto nieco vodicovi
2. Ak zastavi bus, pozerajte ci nestoji na zaciatku zastavky "podozrivy" typek, ktory po zastaveni dop. prostriedku obide bus (zo strany vodica). Treba byt pozorny, niekedy stoja aj na ceste a neni ich vidiet :)
3. Ak typek podava nieco soferovi je zle, je to blokovaci cip na oznacovace listkov.
4. Treba si cviknut listok do tusim 10sekund... pak sa uz zablokuju oznacovace, alebo si vystupte
5. V elektrickach zasadne podavaju "blokovace" cez vnutorne dvierka vodica, takze to si lahko vsimnete!

Prijemne cestovanie! :)

ovladaci panel trolejbusu


revizor

2 Comments:

Blogger Koksová said...

Čo to tu táraš? Kúp si normálny lístok alebo električenku a nemusíš mať zbytočné stresy. Si ani neviem predstaviť ako by som dokazala nenapadne ešte stihnúť vystúpiť, keď stojí revízor pri schodoch a k stredným dverám sa ledva dostanem, keď je tam mrte ľudí.
STOP "zámerným" čiernym pasažierom!!!! S vyššími pokutami na nich!!!

1:51 PM  
Blogger Kokxo aka Thomson aka Tasler aka fuka funda luka:) said...

Kto sa boji nesmie do lesa...

Tomas

11:53 AM  

Post a Comment

<< Home